duminică, 21 noiembrie 2010

BOMBOANE DE CIOCOLATA CU MARTIPAN

Zilele astea mi-a venit o  idee.Ce ar fi daca  mi-as face eu bomboanele de ciocolata pt agatat in pomul de Craciun?M-am saturat mereu sa cumpar bomboane,care poate nici nu imi plac la gust asa de mult....Am hotarart sa fac o incercare,sa vad cum ar iesi.
   Am avut niste forme oarecare in casa....deci nu seamana acestea cu cele de pom....a fost doar o incercare...sa vad cum iasa la gust.
Deci,reiau.Am avut niste forme oarecare...niste ciocolata...nu de f buna calitate,insa pt prima incercare,daca nu am stiut ca va iesi sau nu,a fost buna...si am avut niste martipan,pasta,ramas de la un tort,cel cu Bucsa,din Cars,care nu prea mai aveam ce face cu el...si...m-am pus pe treaba.
  Imi pare rau ca nu am poze decat cu produsul final,insa sper sa se inteleaga ce am facut de fapt.Am topit ciocolata la aburi...am amestecat un pic de ulei in ea,ca sa o fac mai fluida...si am adaugat-o asa topita,in formele respective de care va spuneam...bineinteles ca a trebuit sa rotesc in asa fel acele forme,incat sa se acopere si marginile lor cu un strat generos de cico!
   Le-am dat cateva min la congelator.Am modelat martipanul...am scos formele din congelator,am adaugat cate putin martipan in fiecare forma,peste cioco intarita,si la final am acoperit toata forma,cu un capac de ciocolata topita.Am dat din nou la congelator...si ...iata ce a iesit:
   Eu mai am si alte idei in cap...deci stati pe aproape,ca va urma si partea a 2-a!

4 comentarii:

Sandy

Foarte frumoase ti-au iesit bomboanele . Dar iti dau un sfat. Nu pune ulei in ciocolata. Topeste-o asa cum explic eu pe blog http://al3xandra-miches.blogspot.com/2010/11/bomboane-de-ciocolata.html si o sa iti iasa exact ca si ale mele. Lucioase si frumoase. Nu iti trebuie ulei . Succes. :)

alice

multumesc de raspuns,Alexandra.Stiu ca nu trebuie ib general pus ulei,si procedeul si eu l-am facut ca si tine,am topit 3|4 din cioco prima data,doar ca eu am topit-o pe baie de aburi,nu la microunde,dupa cum am spus in postare.Insa,am adaugat ulei,pt ca nu a fost asa de fluida,pt a o turna frumos in forme.Nu au iesit asa lucioase ca ale tale,insa nu se vede asa de bine pt ca tocmai astazi am ramas fara baterii la aparatul foto,si pozele sunt facute cu telefonul mobil din pacate.
Am citit si la tine pe blog,si au iesi foarte frumoase ale tale,data viitoare ma gandesc sa le umplu cu crema ganache de cioco amaruie.

Sandy

Alice nu ti-a fost fluida ciocolata pentru ca nu a fost suficient de calda. Te pup si spor la facut bombonele de craciun :)

alice

multumesc de sfat Alexandra.O sa-l pun in aplicare,cand ma apuc sa le confectionezMomentan caut niste forme pt asa ceva,nu f scumpe,dar din pacate aici nu am gasit...si nici pe vreun site,genul de forme ca al bomboanelor de craciun....
Daca sti tu cumva,te rog anunta-ma si pe mine.
Te pup si te astept cu drag din nou pe la mine.

Related Posts with Thumbnails

Bucataria lui Alice   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP