sâmbătă, 27 martie 2010

CIORBA ALBA DE PUI

   Eu fac aceasta ciorba cand o doreste sotul,pt ca se face exact la fel ca cea de burta,insa nu pun burta in ea,pun piept de pui.Mie nu imi place burta de vita,nici ciorba de burta,si am gasit acest mod de a impaca si capra si varza,dupa cum se spune.


     Deci,pt inceput,se spala un piept de pui foarte bine,si se taie fideluta.Se curata si se taie cubulete niste legume,eu pun telina,morcov,gulie,chiar,si orice alta leguma care credeti ca ar fi potrivita.Se pun toate la fiert,si,cand sunt fierte,se adauga in ciorba 2 galbenusuri frecate cu smantana (de obicei se pune cata smantana doriti).Eu adaug la sfarsit si un pic de piper,si otet.
   Este o ciorba foarte buna,care ne place foarte mult.Se poate da si la copii mici,la bebelusi,atata timp cat nu puneti otet in ea.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Bucataria lui Alice   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP