luni, 10 ianuarie 2011

FURSECURI NON PLUS ULTRA

     Reteta pt fursecurile astea,am luat-o de pe blogul Amaliei,ocazie cu care ii multumesc  mult pt reteta,care desi este una foarte migaloasa,este foarte gustoasa.

Iata reteta:
200 g untura sau 400 g margarina
5 galbenusuri
2 plicuri zahar vaniliat
150 gr zahar pudra
750 g faina
Pentru bezea :
5 albusuri
10 linguri de zahar
putin otet sau suc de lamaie
Pentru umplut:
magiun de prune
miez de nuca prajit si macinat
Se framanta un aluat,se intinde o foaie,si se decupeaza cu un pahar forme rotunde,cat de mari vrem sa iasa fursecurile.Eu le-am facut mai mici.Se aseaza in tava.
 Se pregateste bezeaua,se bat albusuile cu zaharul si sucul de lamaie,si se orneaza cu un pos,fiecare cerculet de aluat in parte.
  Se dau la copt,eu le-am dat in cuptor,la foc mic,cam 30 min.,si am lasat usa cuptorului un pic intredeschisa,pt ca bezeaua de deasupra mai mult sa se usuce,nu sa se si schimbe la culoare.
   Se scot cu grija din tava,si se lipesc cate 2,ajutandu-ne de magiunul de prune,care a fost amestecat cu miezul de nuca.La final se dau prin miez de nuca,eu am incercat chestia asta folosind un pic de nuca de cocos,dar mie chestia asta mi s-a parut cea mai laborioasa,asa ca in final, le-am lasat fara.
  Oricum ele sunt f bune,si cu cat au stat mai mult,au fost si mai fragede.
    Multumesc Amalia pt reteta!

2 comentarii:

Amalia

Foarte frumoase ti-au iesit . E ceva munca la ele asa-i ? :))

alice

Da,Amalia,e destul de mult de munca la ele.Dar sunt foarte mandra ca aceste fursecuri sunt primele facute impreuna cu pitica mea,Monica,in varsta de numai 5 ani!Cred ca imi calca pe urme,caci ii place foarte mult sa ma urmareasca si sa ma ajute in bucatarie!

Related Posts with Thumbnails

Bucataria lui Alice   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP